fredag 7 januari 2011

87

Jag är på så satans dåligt humör och har ingen anledning till att vara det, vilket är rätt mystiskt med tanke på att jag var glad och pepp imorse och fortsatte att vara det fram tills cirka fem minuter efter att bion tagit slut (vi såg Easy A, och jag kan inte låta bli att bli på bra humör av söta amerikanska komedier och Emma Stone var 1: snygg 2: spelade en sjukt najs roll med massor av witty repliker och 3: har en röst to die for. Den är bara snygg.) då jag av någon outgrundlig anledning vände tvärt om och blev surfittan. Så nu ska jag äta chips och choklad och tjocka mig framför tv:n och hoppas att livet känns bättre.

UPDATE: Så finns det inga chips hemma. Jag vet inte vad jag ska göra.

1 kommentar:

  1. Sincerely, your bestest friend.8 januari 2011 01:36

    Typ lite som jag då. Hade en jättehärlig dag men nu känner jag mig bitter och tjurig! :( Jag vet i och för sig varför jag blev det. Men det var en sån onödig sak jag vart sur/bitter över haha..

    SvaraRadera