måndag 31 januari 2011

98






Hehe de framkallade bilderna från första filmen med gammelmosters gamla lådkamera. Typ 150 spänn för det där är nästan inte värt fast jo, det är det för jag tycker att de är mysiga trots att jag bara ser vad två av bilderna föreställer. Jag har några teorier på vad en av bilderna föreställer.

Det ser ut som bakdelen på en hund eller en dinosaurie (Leo säger att de flesta dinosaurierna hade fjädrar), och sen en/tt ond/t gubbe/spöke som håller handen för munnen.
Jag fick förresten vår scanner att funka igen. Den har strejkat sen mamma kopplade ur den för att ta datorn till jobbet, men efter två timmar av HP Help Desk (inte Harry Potter tyvärr), olika nedladdade uppdateringar och patches och rensning av datorn för att få plats med diverse installation software så funkade det. RAAAWR jag är bra.


(jag drömde att Leo gjort slut med mig och vaknade alldeles jätteledsen och var tvungen att kontrollera senaste smsen för att försäkra mig om att det inte stämde.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar