fredag 11 mars 2011

106

Anna, Dumle och Bexs.
Jag och Bexs håller sedan typ två år (?) tillbaka på med att fota de sju dödssynderna. Det här är då avund. Tror att det är den enda jag är någorlunda nöjd med, frossa som var det första vi gjorde blev sjukt b (det var fett kul för det var sommar och vi bakade och åt en massa godis och bakelser och kakor osv, men det blev dåligt) och lättja såg inte riktgt ut som lättja... Mest som en snygg brud som chillade på en äng. Men ja, avund blev ganska bra tycker jag och det var kul och så. Herre vad jag alltid ska förklara mig.

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte inte frossa blev så dåligt D: men det kanske är för att jag inte.. kan... foto?

    SvaraRadera
  2. Det är så mycket jag skulle göra annorlunda om vi gjorde det nu... Reflexskärm t ex, orkade inte göra nåt med majoriteten av bilderna för det var så kraftiga skuggor i ditt ansikte.

    SvaraRadera