torsdag 27 juni 2013

207



2 kommentarer:

  1. Svar: Hej! Så kul och framför allt skönt att veta att det finns någon mer än jag som är sen i kursen!
    Jag känner dock att jag har en hel del bra ursäkter till varför jag är det! Men samtidigt borde jag ha kunnat gjort klart den när den väl började för då hade jag inte mycket annat för mig.
    Hur kommer det sig att du är sen? =)

    Hur har det gått för dig med uppgifterna, finns de att se någonstans?!

    Det där med gräset gjorde jag av ren "ilska" (inte alls rätt ordval men kommer inte fram till hur jag ska förklara det), gjorde det mest för att slippa få göra om det, så tog mig lite extra tid att maska bort färgändringen där. Det var också så att jag först när jag var klar med det läste lite noggrannare i beskrivningen av uppgiften att det var huvudsak att bilden såg bra ut i helhet och inte inzoomad i typ 200%! Så ja, det var nog allt lite onödigt arbete där men blev ändå nöjd med resultatet och av att jag blev godkänd och att det kommenterades att jag gjort ett bra arbete med just grässtråna!

    Hur ser det ut för dig inför den tredje uppgiften?! Antar att du är där.

    Kul att diskutera med någon i "samma sits"!

    SvaraRadera
  2. Det där du skrev om Julia Trottis bilder måste jag kolla upp!
    Ingen jag någonsin hört talas om tidigare, kul också att hon var australiensk då Australien ligger mig varmt om hjärtat!
    Var kan jag finna hennes bilder enklast? =)

    SvaraRadera